18 lat Tini: To był najlepszy prezent w moim życiu"

23:52

Dwudziestego pierwszego marca swoje urodziny obchodził nie kto inny jak Tini Stoessel! Główna bohaterka serialu Violetta oficjalnie skończyła już 18 lat. Martina dała wywiad dla magazynu Gente, w którym dowiadujemy się o jej niezapomnianym prezencie urodzinowym w Szwajcarii. Zapraszam do rozwinięcia posta.


TINI Stoessel: "Ukończyłam 18 lat w Szwajcarii i to był najlepszy prezent w moim życiu"

Martina świętowała dorosłość w Genewie z jej rodzicami, Mariana i Alejandro i przyjaciółmi, była zaskoczona na scenie: jej przyjaciele zaprosili jej czterech najlepszych przyjaciół! "Wychowałam się z moimi fanami Nigdy nie wyobrażałam sobie takiej niespodzianki, jak dobrze! Odwróciłam się do liczby 18 i dostałam najlepszy prezent w moim życiu. "Choć minęło dziesięć dni od urodzin, Martina wciąż jest radosna. Chociaż jedzie do  Polski, ostatniego koncertu pierwszej europejskiej części trasy Violetta Live nie może zapomnieć emocji doświadczającej 21 marca na scenie w Ginebrze. To był pomysł jej rodziców, Alejandra i Mariany.




"Pod koniec koncertu, publiczność śpiewała mi życzenia urodzinowe i zdmuchnęłam świeczki na torcie. Powiedziano mi aby zamknąć oczy, było coś jeszcze. Wyobrażałam sobie, bukiet kwiatów, gigantycznego misia ... ale nie. Kiedy je otworzyłam, nie będący w Szwajcarii: Caro, Chloe, Belu i Clara, czwórka moich najlepszych przyjaciół! I poszłam płakać ze wzruszenia ", mówi Martina.

-Jesteś podekscytowany, aby zobaczyć swoich przyjaciół. Jest tajemnicą, aby wziąć ich sobą?


Mogło by tak być. Nie jest łatwo wrócić do domu mając tysiące fanów, którzy nie pozwalają chodzić po ulicy. Czasami wszystko, co świat myli cię. Mama i Tata w podróży ze mną pomagają mi. Ta europejska trasa trwa cztery miesiące. Codziennie spędzam miłe chwile i to jest dobre, aby je udostępnić.




Jak obchodzi ci się je tak daleko od domu?


-Ehh ... Nigdy nie wyobrażałam sobie, że to się stanie z moimi przyjaciółmi! Moje cztery dziewczy i to było niesamowity prezent. Po pokazie udaliśmy się do pobliskiego pubu, aby świętować. Mieliśmy prawdziwe dobre tematy, i choć mieliśmy dwa koncerty, taniec trwał do pierwszej.

Po prostu brakowało Petera ...


Tak, pracuje w Buenos Aires i nie mógł przyjść. Ale kiedy się wraca do świętowania, tym razem z nim. Podobnie jest z Daru, który sprawił, że moi przyjaciele spędził najlepsze urodziny w moim życiu.

Twój chłopak kupił prawa do Equus, dzieło, w którym pojawi się nago. Czy jesteś gotowa?


Co jest chwila! (Śmiech). To sprawia, że ​​jestem bardzo szczęśliwa, aby spełnić to marzenie. Oboje jesteśmy aktorami i musimy nauczyć się ponosić pocałunki fikcji, w tym przypadku, aby rozebrać się publicznie.





Będziecie się spotykać razem?


Chciałbym, ale rzadko. Peter jest świetnym aktorem i spędził tam karierę. Ja jednak jestem od strony muzycznej. Wiem, że mam zamiar poświęcić się muzce i chodzić za tym śnie. 


17, 18 i 19 kwietnia pokazy w Buenos Aires przyjdzie i zaczniesz pożegnać z Violetta w naszym kraju ...

Tak, liczę na ten dzień! To będzie bardzo ekscytujące, aby pożegnać się jak w domu. Wielu moich fanów wychował się ze mną i to jest dobre, że robimy to razem.





A po Violetta, jak będzie wyglądała twoja kariera?


"W ciągu kilku tygodni mamy spotkanie z wytwórnią w Stanach Zjednoczonych w Holywood Records rozpocznę karierę jako solistka. Czekają mnie muzyczne zmiany, wygląd i ubrania. 


Dzięki zmianom. Nie będziesz wykonywać niekontrolowanych kroków jak Miley Cyrus?

Nie, mój tata mnie zabije! (Śmiech) Mam zamiar skończyć z Disney, ale zawsze będę dobrą dziewczyną.



Chcielibyście dostać taki prezent jak Tini?

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetny prezent Martina dostała na urodziny!
    Zapraszam również do siebie - http://oradailypl.blogspot.com x :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad!
    http://disneychannel-seriale-pl.blogspot.com/ zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe